onsdag 10 november 2010

spökkväll



vet ni vad som händer på lördag?
Linnea frågade mig om jag skulle vara med på spökkväll i stallet och skrämma massa små stallungar, och sjävklart sa jag ja! jag rider inte själv men de ville tydligen ha folk som ungarna inte kände igen. det finns massa olika "skrämma" stationer dit alla grupper med små ungar måste gå för att ta en lapp. nu vill ja inte avslöja vad jag och linnea ska göra för att skrämma ungarna förens jag är sminkad o klar i kan ladda upp en bild på hur vi ser ut, men jag kan säga att det behövs sovsäckar o ett tält! haha! och eftersom varken jag eller Linnea har tält känns det ju bra x)... men vi får fråga ngra andra.
Elin frågade mig i måndags om jag ville följa md på moviespinn på lördag, det är att man spinnar samtidigt som man kollar på film på en stor duk, i det här fallet avatar. jag ville verkligen men tyvärr krockar de med spökkvällen o de kan ja verkligen inte missa! :)

BUUUU! :D (måste öva!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar