fredag 5 november 2010

HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART ONE

imorgon ska jag åka till kolmården och faktiskt få klappa och pussa massa söta vargar, häftigt va? jag längtar! det bli att åka iväg redan halv 8 på morgonen, tur för mig att jag är en morgonmänniska. på kvällen bli det bio med min saknade vän linnea (vi har inte träffats på hela dagen, SKANDAL!) plus Ejke och några av hans roliga vänner kanske :) vi ska då se Scott Pilgrim VS the WORLD, alla säger att den är helt bisarr och våldsam och rolig, precis min smak!

föressten, gissa vad jag just har gjort? kaaanske bokat biljetter till årets största filmupplevelse! jag hoppas alla därute fattar vad jag pratar om? HARRY FAKKING POTTER såklart! :D det kommer bli episkt, kolla här här så fattar ni...



jag kommer förmodlgen somna i skolan dagen efter, bion början runt elva och är två och en halv timme, sedan börjar skolan ÅTTA dagen efter. fuuuuck. men det är värt det, MYCKET värt det. jag gillar att den sista boken är uppdelat i två dela, det är också min favorit av hela HP-serien och jag har läst den läskigt många gånger (;

jag får rysningar när jag ser trailern och får små skirk-utbrott hela tiden och kan verkligen inte sluta le, jag är 100 procent säker på att den kommer bli EPISK : D *nördnördnörd*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar